Ik zat laatst op Fruugo
Ik zat laatst op Fruugo om wat spullen te bestellen en dacht een paar goede deals te hebben gevonden. Helaas, wat een mislukking. Drie keer iets besteld en elke keer kwam er een totaal ander product binnen dan wat ik had verwacht. Het leek nergens op wat er op de site stond! Proberen contact op te nemen met de klantenservice was als tegen een muur praten. Geen reacties van Fruugo, laat staan van de verkopers zelf. En vergeet het maar om retourinformatie te krijgen, dat is al helemaal een drama. Het voelt alsof ik gewoon opgelicht ben. Echt balen, want ik had er veel van verwacht. Volgende keer toch maar ergens anders shoppen.
0 opmerkingen
Beantwoorden Marja R.
Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.