Bezoek site write review

BetCity.nl Beoordelingen: 100

1.5

30

van beoordelaars bevelen dit aan

betcity.nl
Lees beoordelingen

Zakelijke informatie

Bent u eigenaar van dit bedrijf?

Reageer als Bedrijf

Reviews met reacties trekken 🔥59% meer terugkerende klanten aan en 🔥20% meer nieuwe klanten

Categorie:

Gokken

Elk merk op RealReviews.io behoort tot een specifieke categorie, waar het een positie in de top rankings inneemt. De ranglijst wordt bepaald door verschillende factoren, zoals de algemene beoordeling op de site, het aantal beoordelingen, de activiteit van het bedrijf in het beheren van beoordelingen, betrokkenheid bij klanten en meer.

BetCity.nl is 53 van 53 beste bedrijven in Gokken op RealReviews.io

Beoordelingen van klanten

Sorteer

  • Sorteren op:
  • Op basis van locatie-relevantie
  • Op datum
  • Op waardering (laag naar hoog)
  • Op waardering (hoog naar laag)

Samenvatting

BetCity.nl heeft een 1.5 - sterrenscore van 100 beoordelingen, wat wijst op een laag niveau van klanttevredenheid!

  • 5 sterren

    7%

    7 beoordelingen

    7 beoordelingen

  • 4 sterren

    3%

    3 beoordelingen

    3 beoordelingen

  • 3 sterren

    3%

    3 beoordelingen

    3 beoordelingen

  • 2 sterren

    5%

    5 beoordelingen

    5 beoordelingen

  • 1 sterren

    82%

    82 beoordelingen

    82 beoordelingen

  • H

    Henry

    1 beoordelingen

    Netherlands

    Ik dacht dat ik een

    Ik dacht dat ik een leuke avond zou hebben bij dit casino, maar dat viel vies tegen. Elke keer als ik stort, lijkt het alsof m'n geld gewoon verdwijnt. Echt, het voelt alsof ze alleen maar je centen willen afpakken zonder iets terug te geven. En als je eindelijk eens wat wint, is het zo weer weg. Free spins? Vergeet het maar, die kennen ze daar amper. Het is gewoon frustrerend. Ik ben er wel klaar mee en denk dat ik beter ergens anders kan gaan kijken waar ze hun klanten wel waarderen. Dit was niet de ervaring die ik zocht. Hopelijk zijn er betere plekken waar je wel plezier kunt hebben zonder je constant af te vragen waar je geld blijft.

    0 opmerkingen

    Beantwoorden Henry

    Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.

  • M

    M N

    1 beoordelingen

    Netherlands

    Dus ik was laatst bij

    Dus ik was laatst bij dat casino en ik moet echt even iets kwijt. Ik had zo'n zin om een avondje blackjack te spelen, maar het voelde alsof ik tegen een muur aan het spelen was. Elke keer als ik dacht dat ik een goede hand had, had de dealer ineens weer 20 of 19. En dan niet te vergeten die keren dat ze opeens vier keer achter elkaar 21 hadden! Echt bizar, ik was zo door m'n geld heen. Ik snap dat het gokken is en je kunt winnen of verliezen, maar dit voelde gewoon niet eerlijk. Het lijkt wel alsof ze helemaal niet goed gecontroleerd worden. Ik ben er klaar mee en denk erover om hier werk van te maken. Echt teleurstellend.

    0 opmerkingen

    Beantwoorden M N

    Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.

  • j

    jeroen van der linden

    1 beoordelingen

    Netherlands

    Ik had laatst zo'n ervaring

    Ik had laatst zo'n ervaring met Betcity, en het was echt een teleurstelling. Je stort een paar tientjes, denkt lekker te spelen, maar het voelt alsof het allemaal voor niets is. Stel je voor, je speelt op 0,10 cent en je hoogste winst is maar 1 euro? Dat klopt toch niet? En die bonusspellen waar ze het over hebben, die lijken gewoon onvindbaar. Het voelt alsof het helemaal niet eerlijk is. En dan lees je dat ze een boete van 2,7 miljoen moeten betalen. Je vraagt je af, wie draait daar uiteindelijk voor op? Het is gewoon frustrerend dat je als speler zo weinig terugkrijgt. Misschien toch maar eens ergens anders proberen?

    0 opmerkingen

    Beantwoorden jeroen van der linden

    Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.

  • R

    Rachid Ziani

    1 beoordelingen

    Netherlands

    Ik speel nu al een

    Ik speel nu al een tijdje bij BetCity, vooral op de slots, maar winnen? Dat lijkt haast een mythe. Na twee jaar vraag ik me af of er überhaupt iemand iets wint. Iedere keer denk ik dat ik een goede kans maak, maar voor ik het weet is mijn saldo weer foetsie. Hoe doen anderen dat toch? Ik hoor verhalen over grote winsten, maar ik begin te twijfelen of dat echt waar is. Misschien heb ik gewoon pech, of zijn de kansen gewoon zo klein. Het zou fijn zijn om een keer een succesverhaal te horen van iemand die echt wat heeft gewonnen bij BetCity. Misschien moet ik maar een andere strategie proberen.

    0 opmerkingen

    Beantwoorden Rachid Ziani

    Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.

  • R

    RJ

    1 beoordelingen

    Netherlands

    Ik moet echt even mijn

    Ik moet echt even mijn frustratie kwijt over dit casino. Het voelt echt alsof de winstkansen nergens op slaan. Elke keer als ik eindelijk een beetje win, lijkt het alsof alles meteen weer verdwijnt. Geen enkele automaat geeft meer dan 300 euro weg en als ik dan een keer 12 euro terugkrijg, is het al een wonder. Het is alsof ze me continu aan het lijntje houden. Hetzelfde zie ik ook bij andere Nederlandse casino’s, dus misschien is het iets in Nederland? Ze zeggen dat gokken leuk moet zijn, maar het lijkt vooral leuk voor hen, want rijk worden ze zeker. Ik heb mijn account opgezegd, want na twee jaar verlies ben ik er klaar mee.

    0 opmerkingen

    Beantwoorden RJ

    Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.

  • L

    Lucie Belgische snol

    1 beoordelingen

    Netherlands

    Laatst bezocht ik een online

    Laatst bezocht ik een online casino dat me met veel beloftes binnenhaalde. Het voelde al snel alsof ik in een val was gelopen. De spellen leken zo ingericht dat je bijna nooit wat wint. Echt, de winkans leek wel 3% of zo. Het voelt alsof ze alleen maar uit zijn op je geld, zonder dat je ook maar een eerlijke kans krijgt. En dan de toezichthouders... Het lijkt wel of ze hun ogen dichtknijpen voor wat er gebeurt. Mensen raken alleen maar meer verslaafd, denkend dat ze een keer geluk zullen hebben. Maar geloof me, dat geluk is een illusie. Mijn advies: blijf weg van deze oplichters en bewaar je geld voor iets beters. Je bent gewaarschuwd!

    0 opmerkingen

    Beantwoorden Lucie Belgische snol

    Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.

  • share

    Beoordeel uw ervaring.

    Deel uw mening en laat een beoordeling achter

    Schrijf een review
  • G

    Gregory Brouwer

    1 beoordelingen

    Netherlands

    Betcity, wat een ervaring

    Betcity, wat een ervaring. Laatst had ik vragen over die restricties op mijn weddenschappen. Dus ik naar de chat, maar na 20 minuten sta je ineens buiten zonder duidelijke uitleg. Het voelt alsof ze gewoon niet weten wat ze moeten zeggen. Toen dacht ik, laat ik een mail sturen. Maar ja, dan krijg je zo'n standaard antwoord terug. Mijn vragen? Die blijven onbeantwoord. Het lijkt wel alsof ze niet echt luisteren naar wat je zegt. Je hoopt toch op een beetje service als je ergens klant bent? Echt teleurstellend, want je verwacht dat ze je serieus nemen. Hopelijk pakken ze dit snel aan.

    0 opmerkingen

    Beantwoorden Gregory Brouwer

    Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.

  • R

    Renco

    1 beoordelingen

    Netherlands

    Ik heb onlangs een soortgelijke

    Ik heb onlangs een soortgelijke ervaring gehad als Durk. Het lijkt wel alsof Betcity niet houdt van spelers die daadwerkelijk winnen. Ik speel voornamelijk superboost weddenschappen, en met succes. Mijn winstpercentage ligt rond de 20%, wat voor mij betekent dat ik maandelijks meer win dan ik stort. Ineens werd mijn maximale inzet drastisch verlaagd naar slechts € 1 voor deze weddenschappen. Toen ik vroeg waarom, kreeg ik alleen maar dat standaard antwoord over hun algemene voorwaarden. Het voelt alsof ze je willen straffen voor slim spelen en winstgevend zijn. Als ze eerlijk zouden zijn, zouden ze me vertellen waarom ik specifiek ben teruggeschroefd. Maar ja, ik gok dat dat niet gaat gebeuren. Het lijkt allemaal om hun eigen zakken te vullen. Erg teleurstellend!

    0 opmerkingen

    Beantwoorden Renco

    Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.

  • J

    Joyce

    1 beoordelingen

    Netherlands

    Ik had laatst een nare

    Ik had laatst een nare ervaring met BetCity. Ik zette €349 in op een combinatieweddenschap, wat gewoon werd geaccepteerd. Maar ineens werd mijn account gesloten zonder enige uitleg. Mijn geld en weddenschap waren weg, zonder terugbetaling. Ik probeerde hen te bereiken via e-mail, klachtenformulier en chat, maar kreeg nooit een zinvol antwoord. Ze beloofden steeds contact op te nemen, maar dat gebeurde niet. Na een tijdje zag ik ineens dat mijn winst van €1.375 weer in mijn account stond, samen met de weddenschap in mijn spelhistorie. Maar uitbetalen? Ho maar. Er staat een “actieve beperking” op, en klantenservice zegt dat ze niks kunnen doen. Ze kunnen me uitsluiten, prima, maar een geaccepteerde weddenschap moet worden gerespecteerd. Het voelt oneerlijk dat BetCity zo met klanten omgaat. Mijn geld moet gewoon uitbetaald worden.

    0 opmerkingen

    Beantwoorden Joyce

    Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.

  • J

    Julien Stundebeek

    1 beoordelingen

    Netherlands

    Ik had laatst een weddenschap

    Ik had laatst een weddenschap geplaatst waarbij ik inzette op verschillende spelers met schoten op doel. Alles leek goed te gaan, maar toen kwam de uitbetaling... die bleef uit. Het bleek dat Opta, de dataleverancier, een schot als voorzet had gerekend. Zelfs toen een vrije trap recht op de keeper werd geschoten en hij deze eruit dook, werd het niet als schot op doel geteld. Volgens hun eigen regels zou dat wel moeten. Zelfs een medewerker erkende dat het vreemd was, maar ze blijven vasthouden aan wat Opta zegt. Het voelt alsof ze alleen willen innen, maar uitbetalen ho maar. Heel frustrerend als je denkt dat je alles goed hebt gedaan.

    0 opmerkingen

    Beantwoorden Julien Stundebeek

    Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.

  • I

    Imtiaz Madaran

    1 beoordelingen

    Netherlands

    Dus, ik moet even mijn

    Dus, ik moet even mijn verhaal kwijt. Ik zat lekker Olympus 1000 te spelen, helemaal in de flow. Kreeg eindelijk die scatter, 15 spins, dacht dat ik de jackpot zou binnenhalen. Nou, twee keer een mooie 50x drop. Maar weet je wat? Slechts één keer telde die echt mee. Wat ik uiteindelijk kreeg? Een schamele 25 euro. Dat kan toch niet?! Nog nooit zoiets meegemaakt. Voelde me echt bedrogen. Het lijkt wel alsof het spel helemaal gemanipuleerd is. Echt, als je je zuurverdiende centen wilt behouden, speel dan hier niet. Het lijkt allemaal te mooi om waar te zijn en dat is het ook. Echt teleurstellend.

    0 opmerkingen

    Beantwoorden Imtiaz Madaran

    Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.

  • share

    Beoordeel uw ervaring.

    Deel uw mening en laat een beoordeling achter

    Schrijf een review
  • C

    Cem

    1 beoordelingen

    Netherlands

    Het is echt frustrerend. Elke

    Het is echt frustrerend. Elke keer als ik speel, lijkt het net alsof de boel gesaboteerd is. Stel je voor: je begint met een beetje winst, en dan, pats boem, alles verdwijnt ineens naar 0 euro. Alsof het spel een verborgen agenda heeft of zo. Je ziet het gebeuren, het spel verandert gewoon middenin het spel. Je kunt nog zo je best doen, maar het maakt niet uit wat je doet, je krijgt gewoon niks terug. Het voelt bijna alsof het expres zo geprogrammeerd is. Als je het mij vraagt, kun je je geld beter aan iets anders uitgeven, want hier win je toch nooit wat. Echt zonde van de tijd en moeite!

    0 opmerkingen

    Beantwoorden Cem

    Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.

  • S

    Shirley

    1 beoordelingen

    Netherlands

    Ik had laatst een vervelende

    Ik had laatst een vervelende ervaring met een online casino. Ik stortte 99 euro, maar het verscheen niet op mijn account. Ik nam meteen contact op met de klantenservice en stuurde een screenshot van mijn bankafschrift. Ze zeiden dat het geld binnen 4 uur op mijn account zou staan of teruggestort zou worden. Maar later kreeg ik een mail dat de storting mislukt was en er zogenaamd niets van mijn rekening was afgeschreven. Dit klopte echter niet, want het bedrag was wel degelijk verdwenen. Het voelt echt niet fijn en ik vind het behoorlijk onprofessioneel. Nu ben ik aan het wachten of ik mijn 99 euro ooit nog terugkrijg. Ik zou dit casino echt niet aanraden aan anderen.

    0 opmerkingen

    Beantwoorden Shirley

    Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.

  • D

    Durk Hoekstra

    1 beoordelingen

    Netherlands

    Het begon allemaal best goed.

    Het begon allemaal best goed. Ik werd aangetrokken door die mooie bonussen en dacht, waarom niet? Maar zodra ik ze regelmatig begon te gebruiken, kreeg ik ineens een melding dat ik een bonusban had. Echt vervelend. Het is nu al maanden zo en ik begrijp echt niet hoe ze verwachten dat klanten blijven terugkomen als ze je zomaar blokkeren. Het voelt alsof ze je binnenhalen met beloftes en dan de deur dichtgooien zodra je er gebruik van maakt. Echt teleurstellend. Hoe kan een bedrijf zo werken en toch verwachten dat ze groeien? Dit zorgt er zeker voor dat ik verder ga kijken naar andere opties.

    0 opmerkingen

    Beantwoorden Durk Hoekstra

    Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.

  • T

    Tahsin K

    1 beoordelingen

    Netherlands

    Ik dacht dat ik een

    Ik dacht dat ik een leuke avond zou hebben bij BetCity.nl, maar dat viel flink tegen. Ik speelde op twee verschillende slotgames en raakte meerdere keren de scatter bonus feature. Maar wat kreeg ik? Twee keer dezelfde lage prijs van 2,59 euro bij Clumsy Cowboys van HacksawGaming en een schamele 5 euro bij Extra Chili van BigTimeGaming. Het voelde alsof alles gemanipuleerd was. Niks voelde willekeurig; het was alsof het casino alleen maar uit was op mijn geld. Ik kreeg alleen maar lage prijzen en dode spins. Het was een teleurstelling en absoluut niet de moeite waard. Bespaar jezelf de frustratie en blijf weg. Dit casino voelt als een slechte grap.

    0 opmerkingen

    Beantwoorden Tahsin K

    Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.

  • L

    Lieke Gijsbers

    1 beoordelingen

    Netherlands

    Ik had een bizarre ervaring

    Ik had een bizarre ervaring met Betcity. Vanuit het niets was mijn account geblokkeerd, en toen ik contact opnam met de klantenservice, konden ze me niet vertellen waarom. Ze zeiden dat ik mijn saldo niet kon opnemen, en dat ik misschien telefonisch contact moest opnemen met een afdeling, maar welke afdeling dat was, wisten ze niet. Het voelde alsof ik van het kastje naar de muur werd gestuurd. Ik voelde me echt genept en ik zal nooit meer iets met Betcity doen. Voor iedereen die dit leest: wees gewaarschuwd! De klantenservice is waardeloos en je kunt fluiten naar je geld zonder enige uitleg. Echt een teleurstellende ervaring.

    0 opmerkingen

    Beantwoorden Lieke Gijsbers

    Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.

  • share

    Beoordeel uw ervaring.

    Deel uw mening en laat een beoordeling achter

    Schrijf een review
  • M

    Mainiac

    1 beoordelingen

    Netherlands

    Ik moet even mijn frustratie

    Ik moet even mijn frustratie kwijt over mijn ervaring met die actie waarbij je zeven wedstrijden moest voorspellen. Ik had alles netjes ingevuld en was er helemaal klaar voor. Maar wat denk je? Plotseling was één van mijn wedstrijden verdwenen uit het systeem, waardoor ik er nog maar zes over had! Terwijl ik zeker wist dat ik alles juist had gedaan. En het ergste? De wedstrijd die ze eruit hadden gegooid, was juist diegene waarmee ik zou winnen. 5000 euro misgelopen! Ik heb de klantenservice meerdere keren benaderd, maar zij bleven volhouden dat er niets mis was met hun systeem. Geen hulp, geen excuses, niets! Echt, speel hier niet. Het voelt als bedrog.

    0 opmerkingen

    Beantwoorden Mainiac

    Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.

  • E

    Ed von Söhsten

    1 beoordelingen

    Netherlands

    Als je op zoek bent

    Als je op zoek bent naar een betrouwbaar casino, dan is BetCity een aanrader. Wat ik echt fijn vind, is dat ze goed letten op de limieten die je zelf instelt. Zo voorkom je dat je per ongeluk te ver gaat. En het mooiste? Als je wint, staat het geld binnen no-time op je rekening. Dat zie je niet overal! Natuurlijk, bij gokken hoort ook wel eens verliezen, maar dat is het spel. BetCity zorgt er in ieder geval voor dat je op een verantwoorde manier kunt spelen. Het voelt eerlijk en transparant, en dat geeft toch een stukje rust tijdens het gokken. Kortom, een fijne plek voor wat spelplezier!

    0 opmerkingen

    Beantwoorden Ed von Söhsten

    Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.

  • L

    Lucie Belgische snol

    1 beoordelingen

    Netherlands

    Ik moet even mijn ervaring

    Ik moet even mijn ervaring delen over dit casino, want het is echt niet te geloven wat er allemaal gebeurt. Het lijkt wel alsof ze gewoon niet om hun spelers geven. Jonge gokkers worden totaal niet beschermd en dat hele spelaanbod lijkt ook nog eens gemanipuleerd. Echt schandalig! Het verbaast me dan ook niks dat ze een boete van 2.3 miljoen euro aan hun broek hebben gekregen. Misschien is het eindelijk tijd dat ze hun leven beteren, maar ik zou er voorlopig niet op rekenen. Als je slim bent, blijf je hier ver vandaan totdat ze hun zaken op orde hebben. Ze moeten die boete vast en zeker op de spelers gaan verhalen. Pas op, mensen!

    0 opmerkingen

    Beantwoorden Lucie Belgische snol

    Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.

  • L

    Lucie Belgische snol

    1 beoordelingen

    Netherlands

    Ik ging laatst even kijken

    Ik ging laatst even kijken bij dat gokbedrijf, je weet wel, die met die enorme boete. Wat een chaos daar zeg! Ze zeggen altijd dat ze eerlijk zijn, maar ondertussen wordt je gewoon belazerd waar je bij staat. Jonge gasten worden totaal niet beschermd, en dat spelletjesaanbod is volgens mij gewoon doorgestoken kaart. Echt belachelijk! Maar goed, nu moeten ze flink dokken en dat hebben ze ook wel verdiend. Ik raad iedereen aan om voorlopig een andere plek te zoeken voor hun gokplezier, want ze zullen vast proberen die boete snel weer terug te verdienen via hun klanten. Echt jammer dat het zo moet gaan. Hopelijk leren ze hier wat van!

    0 opmerkingen

    Beantwoorden Lucie Belgische snol

    Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.

  • T

    Thomas

    1 beoordelingen

    Netherlands

    Ik had een rare ervaring

    Ik had een rare ervaring met BetCity laatst. Mijn team stond voor en ik wilde de cashout-optie gebruiken. Maar door een storing werkte die knop niet meer. Toen de wedstrijd verderging, bleef die optie uitgeschakeld. Natuurlijk scoorde de tegenpartij daarna en verloor ik m'n inzet. Ik dacht dat BetCity het wel zou oplossen, maar nee, ze verwezen alleen maar naar hun algemene voorwaarden. Echt frustrerend! Ze gaven niet eens toe dat ze de knop vergeten waren te activeren terwijl er nog 30 minuten te spelen waren. Het is wel duidelijk waar hun prioriteiten liggen. Echt teleurstellend en zeker niet klantvriendelijk.

    0 opmerkingen

    Beantwoorden Thomas

    Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.

  • share

    Beoordeel uw ervaring.

    Deel uw mening en laat een beoordeling achter

    Schrijf een review
  • L

    Lucie Belgische snol

    1 beoordelingen

    Netherlands

    Jeetje, wat een verhaal zeg.

    Jeetje, wat een verhaal zeg. Het kwam me ter ore dat ze een flinke boete aan de broek hebben gekregen. Terecht, als je 't mij vraagt. Die gasten hebben echt geen oog voor de jonge gokkers. Ze beloven bescherming, maar ondertussen... Je voelt je gewoon in de maling genomen met al die gemanipuleerde spellen. Eindelijk dat ze worden aangepakt, dat werd hoog tijd. Ik hoop dat mensen nu wel twee keer nadenken voordat ze daar hun zuurverdiende geld inzetten. Voorlopig even een ander plekje zoeken voor je gokplezier, want die boete willen ze vast snel terugverdienen. Hopelijk leren ze er iets van, maar ik vertrouw het voorlopig nog voor geen meter.

    0 opmerkingen

    Beantwoorden Lucie Belgische snol

    Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.

  • N

    NOYB

    1 beoordelingen

    Netherlands

    Ik zat laatst weer eens

    Ik zat laatst weer eens Big Bass te spelen, wat een gedoe zeg. Het lijkt wel of het spel je aan het lijntje houdt met die kleine prijsjes. Je denkt dat je eindelijk een bonusronde te pakken hebt, maar dan krijg je gewoon een flutbedrag. Vandaag weer 350 euro erin gestopt en eindelijk een bonusronde, maar wat krijg je? 12 cent! En geen visser te zien. Het voelt alsof ze alleen maar uit zijn op je geld, echt bizar. Serieus, je hebt geen schijn van kans om iets te winnen, maar verliezen doe je in bakken. Het hele casino voelt gewoon oneerlijk en ik snap niet dat dit mag. Echt, mensen, blijf weg hier. Het is echt niet de moeite waard.

    0 opmerkingen

    Beantwoorden NOYB

    Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.

  • N

    Nick

    1 beoordelingen

    Netherlands

    Ik had laatst een vreemde

    Ik had laatst een vreemde ervaring met BetCity. Op 5 oktober 2025 had ik met bonusgeld een voetbalweddenschap geplaatst, rond 18:39. Volgens hun regels is zo'n bet twee weken geldig. Dus vandaag, 19 oktober, net voor 18:39, eindigde de wedstrijd Heracles-Feyenoord. Mijn bet klopte en ik zou meer dan €100,- winnen. Maar ik kreeg het geld niet! Blijkbaar heeft BetCity de uitbetaling pas om 18:41 verwerkt, twee minuten te laat, waardoor mijn bonus niet meer geldig was. Het voelt echt oneerlijk, want ik heb alles op tijd gedaan. Ze hadden die vertraging niet moeten laten gebeuren. Dit soort dingen maakt het vertrouwen in zulke platforms wel wat minder.

    0 opmerkingen

    Beantwoorden Nick

    Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.

  • K

    Kar

    1 beoordelingen

    Netherlands

    Als ik eerlijk ben, was

    Als ik eerlijk ben, was mijn ervaring bij Betcity nogal teleurstellend, vooral als het op blackjack aankomt. Ik had hoge verwachtingen, maar het voelde alsof ik tegen een muur speelde. Evolution Gaming lijkt gewoon niet eerlijk, alsof ze de touwtjes strak in handen houden. De slots zijn oké, de RTP is redelijk, maar het voelt alsof je met die gratis spins nauwelijks iets wint. Een paar cent hier en daar, maar dat is het dan ook. Waarom ze niet overstappen naar een aanbieder als Pragmatic, begrijp ik niet. Het zou de ervaring zoveel beter maken. Dus, als je voor blackjack gaat, zou ik Betcity echt overslaan. Er zijn betere plekken om je geluk te beproeven.

    0 opmerkingen

    Beantwoorden Kar

    Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.

  • H

    Henk Ravenshorst

    1 beoordelingen

    Netherlands

    Laatst probeerde ik BetCity uit

    Laatst probeerde ik BetCity uit omdat ze een free bet aanboden. Dat klonk aantrekkelijk, dus ik stortte de vereiste 20 euro en begon te spelen. Maar toen ik mijn free bet wilde gebruiken, was die nergens te vinden. Ik heb echt alles afgezocht, maar het was alsof die free bet niet bestond. Uiteindelijk heb ik contact opgenomen met de klantenservice en na wat gedoe kreeg ik gelukkig mijn geld terug. Maar de hele ervaring was zo frustrerend dat ik BetCity niet meer vertrouw. Het voelt gewoon niet goed als je iets beloofd wordt en het vervolgens niet krijgt. Voor mij geen BetCity meer in de toekomst. Jammer, want ik had er best zin in.

    0 opmerkingen

    Beantwoorden Henk Ravenshorst

    Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.

  • share

    Beoordeel uw ervaring.

    Deel uw mening en laat een beoordeling achter

    Schrijf een review
  • L

    Lambert Sarov

    1 beoordelingen

    Netherlands

    Ik had laatst een ervaring

    Ik had laatst een ervaring bij een online casino, en het was echt niet wat ik had gehoopt. Ik stortte wat geld, maar binnen no-time was het allemaal weg. Het voelde gewoon niet eerlijk aan, alsof ik nooit echt een kans had om te winnen. Het lijkt alsof ze de boel zo hebben ingesteld dat je alleen maar verliest. En dan die hoge belasting hier, wat een gedoe. Ik begin me af te vragen of ik niet beter een casino uit een ander land kan proberen, zoals Malta. Daar hoor je veel betere verhalen over. Ik denk dat ik voorlopig even stop met spelen op Nederlandse casino's. Het voelt gewoon niet goed zo.

    0 opmerkingen

    Beantwoorden Lambert Sarov

    Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.

  • M

    Mdw010

    1 beoordelingen

    Netherlands

    Dus ik was altijd supertevreden

    Dus ik was altijd supertevreden over mijn favoriete bookmaker, echt waar. Maar de laatste tijd kan ik bij de superboosts maar een euro inzetten. Dat is toch een beetje teleurstellend. Ik hoor van anderen dat ze hetzelfde probleem hebben, maar er zijn ook mensen die nergens last van hebben. Het voelt gewoon niet eerlijk. Het was een fijne ervaring, maar nu ben ik toch maar eens verder gaan kijken. Jammer dat het zo moet gaan, want ik was altijd een trouwe klant. Hopelijk komt er snel een oplossing, want anders blijf ik bij die nieuwe bookie.

    0 opmerkingen

    Beantwoorden Mdw010

    Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.

  • J

    Jeffrey Humme

    1 beoordelingen

    Netherlands

    Gisteravond weer eens een gokje

    Gisteravond weer eens een gokje gewaagd bij mijn favoriete casino. Overdag gaat het meestal prima, en ik heb zelfs wat leuke bedragen gewonnen. Maar zodra de klok middernacht slaat, lijkt het wel of de magie verdwijnt. Ik heb het nu meerdere avonden geprobeerd, maar het lijkt wel of de bonusspellen dan ineens verdwijnen. Echt frustrerend, want ik weet zeker dat ik overdag veel vaker die bonussen zie. Het kostte me aardig wat centen om dat te ontdekken. Misschien iets voor het casino om naar te kijken? Het zou fijn zijn als ze hier transparanter over zijn, in plaats van standaardantwoorden te geven. Over het algemeen een prima plek om te spelen, maar misschien toch maar voor middernacht stoppen.

    0 opmerkingen

    Beantwoorden Jeffrey Humme

    Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.

  • G

    Goedkoop is duurkoop

    1 beoordelingen

    Netherlands

    Echt balen zeg, ik dacht

    Echt balen zeg, ik dacht even snel wat geld storten, dat ging super simpel met twee klikken. Maar toen ik mijn winst wilde uitbetalen, begon het drama. De chat reageerde super traag en dan word je er ook nog eens zonder pardon uitgegooid. Dan stuur je al je info op en moet je dat alsnog weer per mail doen. En raad eens? Dat mailadres accepteert geen berichten! Echt frustrerend. Ze hebben al mijn gegevens, maar het lijkt alsof ze het expres moeilijk maken. Nog steeds mijn geld niet terug. Echt, zoek een andere plek, want dit werkt gewoon niet. Veel betere opties bij de concurrenten.

    0 opmerkingen

    Beantwoorden Goedkoop is duurkoop

    Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.

Rating op verschillende websites

  • Trustpilot

    2.4

Over BetCity.nl

BetCity.nl is een online casino en sportweddenschappen platform dat opereert in Nederland onder licentie van de Kansspelautoriteit. Het biedt een breed scala aan casinospellen, waaronder slots, tafelspellen en live casino opties, evenals sportweddenschappen op diverse sporten. BetCity legt de nadruk op verantwoord gokken en biedt verschillende tools om spelers te helpen hun speelgedrag onder controle te houden. Het platform verwelkomt nieuwe spelers met welkomstbonussen en heeft regelmatig promoties voor bestaande klanten. Met een gebruiksvriendelijke interface, 24/7 klantenservice en focus op veiligheid streeft BetCity ernaar een complete en betrouwbare online gokervaring te bieden voor Nederlandse spelers.

Belangrijkste details:

  • Locatie: Het bedrijf heeft zijn hoofdkantoor in Amsterdam, Nederland.
  • Oprichters: -
  • Oprichtingsdatum: Het bedrijf werd opgericht in het jaar 2022.
  • Translation language

Deals & promotiecodes

Dit merk heeft nog geen actieve deals. Heb je er één? Deel hem met de community.