Ik dacht dat ik een
Ik dacht dat ik een leuke avond zou hebben bij dit casino, maar dat viel vies tegen. Elke keer als ik stort, lijkt het alsof m'n geld gewoon verdwijnt. Echt, het voelt alsof ze alleen maar je centen willen afpakken zonder iets terug te geven. En als je eindelijk eens wat wint, is het zo weer weg. Free spins? Vergeet het maar, die kennen ze daar amper. Het is gewoon frustrerend. Ik ben er wel klaar mee en denk dat ik beter ergens anders kan gaan kijken waar ze hun klanten wel waarderen. Dit was niet de ervaring die ik zocht. Hopelijk zijn er betere plekken waar je wel plezier kunt hebben zonder je constant af te vragen waar je geld blijft.
0 opmerkingen
Beantwoorden Henry
Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.