Ik speelde al een
Ik speelde al een tijdje bij BetCity, ondanks dat ik geregistreerd sta bij Cruks voor een levenslange uitsluiting. Wat me verbaast, is dat ik zonder problemen kon blijven spelen. Ze controleren blijkbaar niet op IP-adressen, tenzij je toevallig wint. Maar winnen? Vergeet het maar! Het voelt alsof het casino zo is ingesteld dat je altijd verliest. De rollen draaien op zo'n vreemde manier dat je je afvraagt of er niet mee geknoeid wordt. Het lijkt wel een criminele oplichtersbende. En al die positieve reviews? Die waren er alleen in het begin om mensen te lokken. In werkelijkheid heeft niemand in de afgelopen twee jaar nog iets gewonnen. Het is tijd dat we ons geld terughalen bij hun kantoor. En die zogenaamde controle van de Ksa? Daar hebben ze vast een manier om onderuit te komen.
0 opmerkingen
Beantwoorden M P
Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.