Bezoek site write review

3.4

68

van beoordelaars bevelen dit aan

fleur.nl
Lees beoordelingen

Zakelijke informatie

Bent u eigenaar van dit bedrijf?

Reageer als Bedrijf

Reviews met reacties trekken 🔥59% meer terugkerende klanten aan en 🔥20% meer nieuwe klanten

Categorie:

Evenementen & Entertainment

Elk merk op RealReviews.io behoort tot een specifieke categorie, waar het een positie in de top rankings inneemt. De ranglijst wordt bepaald door verschillende factoren, zoals de algemene beoordeling op de site, het aantal beoordelingen, de activiteit van het bedrijf in het beheren van beoordelingen, betrokkenheid bij klanten en meer.

Fleur.nl is 84 van 103 beste bedrijven in Evenementen & Entertainment op RealReviews.io

Beoordelingen van klanten

Sorteer

  • Sorteren op:
  • Op basis van locatie-relevantie
  • Op datum
  • Op waardering (laag naar hoog)
  • Op waardering (hoog naar laag)

Samenvatting

Fleur.nl heeft een 3.4 - sterrenscore van 15 beoordelingen, wat wijst op een laag niveau van klanttevredenheid!

  • 5 sterren

    42%

    6 beoordelingen

    6 beoordelingen

  • 4 sterren

    20%

    3 beoordelingen

    3 beoordelingen

  • 3 sterren

    6%

    1 beoordelingen

    1 beoordelingen

  • 2 sterren

    6%

    1 beoordelingen

    1 beoordelingen

  • 1 sterren

    26%

    4 beoordelingen

    4 beoordelingen

  • N

    Nadia

    1 beoordelingen

    Belgium

    Geen klantenservice

    Mijn bestellling was niet volledig. Bij de ´Monstera Adansonii in bolglas met LED, Art.nr.: 16957´ ontbreekt de ledverlichting, doch de verpakking was intact. Ik stuurde meerdere mails, maar zonder enige respons. Bovendien waren de geleverde planten serieus verhakkeld en overmatig uitgedroogd bij aankomst. Verissen/vergeten is mogelijk, maar zet dit dan aub recht...

    Voordelen

    • Goedkoop

    Nadelen

    • Verhakkelde uitgedroogde planten
    • Bij problemen blijf je in de kou staan

    0 opmerkingen

    Beantwoorden Nadia

    Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.

  • E

    Enron Servis

    1 beoordelingen

    Mooi spul, timing kon beter

    Planten zien er gezond uit en de verzorgingskaartjes helpen. Bezorging kwam later op de dag dan gedacht. Geen ramp, wel even wachten. Eindresultaat mag er zijn.

    0 opmerkingen

    Beantwoorden Enron Servis

    Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.

  • E

    Eyla Edvartsen

    1 beoordelingen

    Groene cadeaus die blijven

    De plantkeuze was helder met licht- en wateradvies. Bezorging netjes verpakt en onbeschadigd. De ontvanger blij en ik ook, omdat de info op de kaart zorgde dat het plantje goed start.

    0 opmerkingen

    Beantwoorden Eyla Edvartsen

    Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.

  • M

    Mary Lion

    1 beoordelingen

    Doos open, geur van aarde

    Ik haalde de pot eruit en voelde meteen die frisse aardegeur. Kleine oase in huis. Eén blad had een krasje, verder top.

    0 opmerkingen

    Beantwoorden Mary Lion

    Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.

  • A

    Aria

    1 beoordelingen

    The Netherlands

    Niet opgelost

    4 planten en een olijfboompje besteld. Het boompje in stenen pot was op de planten gezet en vervolgens samen geseald. Wat betekende een pot in veel stukken en een van de 4 planten geplet. Het olijfboompje ziet er ook niet uit. Foto's gestuurd en kreeg bericht terug: Niks aan de hand.! Daar op geprotesteerd en geen reactie! Niet netjes opgelost dus!!!!!

    Voordelen

    • Makkelijk bestellen.

    Nadelen

    • Je ziet niet wat je koopt en ze kunnen niet fatsoenlijk inpakken.

    0 opmerkingen

    Beantwoorden Aria

    Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.

  • A

    Anonymous

    1 beoordelingen

    The Netherlands

    Slechtste klantenservice ooit en leveren niet wat je bestelt

    Ik had 3 planten besteld met mooie duren vazen. Ik heb extra betaald voor de vazen. Uiteindelijk heb ik goedkope vazen van ze gekregen (die ik dus niet besteld had). De vazen die ik kreeg pasten niet eens bij de bestelde planten waardoor het er totaal niet uit zag. Toen ik de klantenservice belde werd ik eerst asociaal behandeld en ze vertikken het om mij de juiste vazen te sturen. Ik heb de creditcardmaatschappij gebeld om mijn geld terug te laten storen. Niet meer bestellen hier! Er zijn genoeg winkels die wel leveren wat je bestelt.

    review image 1

    0 opmerkingen

    Beantwoorden Anonymous

    Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.

  • P

    P.

    1 beoordelingen

    The Netherlands

    KOOP HIER NOOIT!!!!

    KOOP HIER NOOIT !!! Superslecht in alles! Wie stopt nou voor verzending tere plantjes nu in een grote losse doos? En plakt de adreslabel aan de zijkant??? Niets, maar dan ook niet zat meer in de pot: onder in de doos de aarde, daarop de volkomen vernielde plantjes en bovenop de lege plastic potten. Maar dan het antwoord na onze klacht: valt reuze mee want de wortels zou je wel kunnen terugvinden! En dan groeit het wel weer aan! Ongelooflijk wat bot! Waardeloos, de hele handel kon zó de kliko in! Koop hier NOOIT!!!!

    Voordelen

    • geen
    • kapotte planten, en reactie: zoek het maar uit

    0 opmerkingen

    Beantwoorden P.

    Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.

  • J

    Jok.

    1 beoordelingen

    Netherlands

    Bestelling kwam snel aan en netjes verpakt

    Bestelling kwam snel aan en netjes verpakt. Planten zagen er gezond en vrolijk uit bij aankomst. Zeer tevreden over de service en levering.

    0 opmerkingen

    Beantwoorden Jok.

    Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.

  • A

    Anonymous

    1 beoordelingen

    Belgium

    door Norton als gevaarlijk geblokkeerd

    Heb goede ervaringen met het bedrijf, maar nu word ik geblokkeerd door Norton bij aanklikken van de website!!!!

    0 opmerkingen

    Beantwoorden Anonymous

    Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.

  • A

    Azra A.

    1 beoordelingen

    Netherlands

    Mooie keuze aan planten en snelle klantenservice

    Mooie keuze aan planten en snelle klantenservice, maar de bezorging was echt slecht. Het pakket kwam om 22:30 aan en leek niet met zorg behandeld. De helft van de planten lag ondersteboven en aarde overal. Erg teleurstelend.

    0 opmerkingen

    Beantwoorden Azra A.

    Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.

  • M

    Mariq P.

    1 beoordelingen

    Netherlands

    De plant die ik heb gekocht was netjes verpakt

    De plant die ik heb gekocht was netjes verpakt, levering kwam snel aan, geen schade tijdens het verzenden. Fijne en vlugge reactie van de klantenservice. 5 steren van mij. Dankjewel!

    0 opmerkingen

    Beantwoorden Mariq P.

    Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.

  • share

    Beoordeel uw ervaring.

    Deel uw mening en laat een beoordeling achter

    Schrijf een review
  • B

    Burnet

    1 beoordelingen

    Netherlands

    Mooie overzichtelijke website, netjes ingepakt

    Mooie overzichtelijke website, netjes ingepakt, prachtige Musa Dwarf, ziet er gezond uit, levering snel.,zeer tevreden, Alles naar wens!

    0 opmerkingen

    Beantwoorden Burnet

    Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.

  • G

    Gusta Nekkers

    1 beoordelingen

    Netherlands

    Ik kreeg een erwtenplant die helaas niet

    Ik kreeg een erwtenplant die helaas niet helemaal goed was. Heb netjes een nieuwe gratis gekregen. Service was prima en alles netjes opgelost 👌 Volgende keer bestel ik hier zeker weer.

    0 opmerkingen

    Beantwoorden Gusta Nekkers

    Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.

  • P

    Paul Gorter

    1 beoordelingen

    Netherlands

    Hele fijne plant gekregen levering kwam

    Hele fijne plant gekregen levering kwam een dag later dan verwacht hierover bericht gestuurd en kreeg snel en netjes antwoort terug Volgende keer bestel ik hier zeker weer

    0 opmerkingen

    Beantwoorden Paul Gorter

    Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.

  • M

    Muriel Arts

    1 beoordelingen

    Netherlands

    Hele vlugge bezorging!

    Hele vlugge bezorging! Na een klein misverstand over de geleverde planten heb ik telefonisch kontakt gezocht. Het gesprek was prettig en alles is keurig opgelost; de nieuwe plant kwam precies zoals gehoopt. Hier zou ik zeker nogmaals bestellen

    0 opmerkingen

    Beantwoorden Muriel Arts

    Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.

Rating op verschillende websites

Over Fleur.nl

Fleur.nl is een online specialist in kamerplanten, tuinplanten en bomen, gevestigd in Ede. Het bedrijf biedt een breed assortiment van meer dan 500 planten, inclusief luchtzuiverende en hydrocultuurplanten, met aanvullende producten zoals potten en verzorgingsartikelen. Planten worden dagelijks vers van de kweker geleverd en ondergaan een strenge kwaliteitscontrole voordat ze worden verzonden. Klanten kunnen gebruikmaken van een opmaakservice waarbij planten professioneel worden gepot en bezorgd. De webshop, gebouwd op Magento 2 met een geoptimaliseerd design, biedt een gebruiksvriendelijke ervaring en snelle prestaties.

Belangrijkste details:

  • Locatie: Het bedrijf heeft zijn hoofdkantoor in Ede, Nederland.
  • Oprichters: -
  • Oprichtingsdatum: Het bedrijf werd opgericht in het jaar 2013.
  • Translation language

Deals & promotiecodes

Dit merk heeft nog geen actieve deals. Heb je er één? Deel hem met de community.