Ik kreeg vandaag een mailtje
Ik kreeg vandaag een mailtje dat m’n verzekeringskosten volgend jaar van 50 naar 70 euro gaan. Ja, je leest het goed, een stijging van 40%! En dat terwijl ik al 10 jaar schadevrij rijd en nog nooit een claim heb ingediend. Het voelt echt alsof ik al die tijd voor niks heb betaald. Ze belonen trouw zijn blijkbaar door de prijzen omhoog te gooien. Ongelooflijk, toch? Het voelt als oplichterij. Je zou denken dat ze loyale klanten juist zouden belonen, maar nee, blijkbaar niet. Misschien toch maar eens rondkijken naar een andere verzekeraar die wel waarde hecht aan trouwe klanten. Wat een teleurstelling!
0 opmerkingen
Beantwoorden Gaftsr Ajdes
Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.