Mooie site, snel gestart
Account aanmaken was zo gebeurd. Menu is clean met duidelijke categorieën. De how-to pagina gaf me precies wat ik nodig had. Eén knopje wat klein op mobiel.
Nederland, Frijdastraat 6C, Rijswijk, 2288 EX
Bent u eigenaar van dit bedrijf?
Reageer als BedrijfReviews met reacties trekken 🔥59% meer terugkerende klanten aan en 🔥20% meer nieuwe klanten
Schoonheid & Welzijn
Elk merk op RealReviews.io behoort tot een specifieke categorie, waar het een positie in de top rankings inneemt. De ranglijst wordt bepaald door verschillende factoren, zoals de algemene beoordeling op de site, het aantal beoordelingen, de activiteit van het bedrijf in het beheren van beoordelingen, betrokkenheid bij klanten en meer.
Oduree.nl is 3 van 27 beste bedrijven in Schoonheid & Welzijn op RealReviews.io
Sorteer
Oduree.nl heeft een 4.4 - sterrenscore van 14 beoordelingen, wat wijst op een hoog niveau van klanttevredenheid!
5 sterren
8 beoordelingen
4 sterren
5 beoordelingen
3 sterren
geen beoordelingen
2 sterren
1 beoordelingen
1 sterren
geen beoordelingen
Marit Fagerli
1 beoordelingen
Mooie site, snel gestart
Account aanmaken was zo gebeurd. Menu is clean met duidelijke categorieën. De how-to pagina gaf me precies wat ik nodig had. Eén knopje wat klein op mobiel.
Rust Mager
1 beoordelingen
Meer plezier dan verwacht
Dacht eerst: weer zo'n hippe naam. Maar ja, bestelling vlot, info helder, pakket netjes. Ik werd er zowaar een beetje blij van. Geen gedoe, gewoon oké.
0 opmerkingen
Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.
Mats Jern
1 beoordelingen
Frisse shop, snelle levering
Ik kende de naam niet maar de site voelde meteen betrouwbaar. Bestelling geplaatst, duidelijke prijs en levertijd gehaald. Kleine opmerking: productfoto’s mogen iets groter. Verder top.
0 opmerkingen
Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.
Miquel V.
1 beoordelingen
Netherlands
Ik ben naar verschillende winkels gegaan en ze ruiken
Ik ben naar verschillende winkels gegaan en ze ruiken echt zoals de originele. Ze gaan lang mee, mijn eerste ging zeker 1,5 maand mee. Mijn nieuwe gebruik ik nu al 3 weken en die is nog steeds niet bijna op.
0 opmerkingen
Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.
Jochem
1 beoordelingen
Netherlands
De levertijd en service zijn echt snel en heel netjes!!!
De levertijd en service zijn echt snel en heel netjes!!! Het pakket was goed verpakt en alles is prima aangekomen, maar de geur van de flesjes verdwijnt snel. Gelukkig krijg ik (terwijl ik deze review schrijf) 2 nieuwe geuren opgestuurd en die ga ik zeker uitproberen! Ik zet ze elke dag even op z’n kop zoals aangegeven. Nu heb ik een week lang in 2 auto's een ander flesje hangen, maar de geur is naar mijn mening niet sterk genoeg. Misschien zijn de 2 nieuwe beter. Nogmaals bedankt voor de snelle reactie en goede oplossing!!!
0 opmerkingen
Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.
Anonymous
1 beoordelingen
Netherlands
Heerlijk bedrijf!!
Heerlijk bedrijf!! We hadden een parfum besteld, maar die geur konden we niet goed ruiken in de auto. Er werd meteen een nieuwe opgestuurd.
0 opmerkingen
Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.
Melissa
1 beoordelingen
Netherlands
Mijn eerste bestelling kwam niet aan
Mijn eerste bestelling kwam niet aan, maar na contact met de klantenservice werd het snel opgelost. Snelle en goede service!
0 opmerkingen
Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.
Anonymous
1 beoordelingen
Netherlands
Ik ben echt blij!
Ik ben echt blij! De geur is precies wat ik zocht en zorgt voor een frisse en fijne sfeer in mijn auto. Het blijft ook lang hangen, wat ik echt fijn vind. Het voelt alsof mijn auto altijd schoon en lekker ruikt. Een echte aanrader voor iedereen die zijn auto een beetje extra wil geven!
0 opmerkingen
Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.
Johan Brakels
1 beoordelingen
Netherlands
Heerlijke luchtjes voor in de auto
Heerlijke luchtjes voor in de auto, ze passen prima bij de geuren die ik zelf gebruik!! Alleen het flesje gaat het bij mij niet redden voor 4 weken, hangt nu 2 weken in de auto en is al meer dan de helft op.
0 opmerkingen
Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.
mohammed
1 beoordelingen
Netherlands
Arabian tonka en oud wood waren goed
Arabian tonka en oud wood waren goed, alleen moet je hem 1 keer per week even 5 seconden op z'n kop houden (niet langer) anders gaat die lekken. Best duur, maar het is beter om iets meer te betalen voor kwaliteit dan goedkoop iets slechtes te kopen.
0 opmerkingen
Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.
Lieke Munnecom
1 beoordelingen
Netherlands
Grote selectie van heerlijke geuren die niet te sterk zijn.
Grote selectie van heerlijke geuren die niet te sterk zijn. De levering (en de manier van leveren in mooie fluwelen tasjes) is snel en goed. De fluwelentasjes krijgen hier ook een fijne functie, mijn dochters gebruiken ze voor hun sieraden :-). Bij mijn laatste bestelling zat een proefje in de vorm van een spray, handig! Nu kan ik met zekerheid de geur arabian tonka toevoegen aan mijn favorieten. Tip, maak deze ook beschikbaar als interieurspray!
0 opmerkingen
Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.
G.
1 beoordelingen
Netherlands
Eerst en vooral, heel snelle levering, maar dat is natuurlijk
Eerst en vooral, heel snelle levering, maar dat is natuurlijk niet het belangrijkste. Ik heb de geuren La vie est belle Black opium en Million for men besteld. Heerlijk geur! Elke keer als ik de auto open, komt er een fijne geur vrij, die gelukkig niet te sterk is. Zeker een aanrader. Als 'cadeau' kreeg ik de Arabian Tonka erbij. Geen haat, maar holy gedver. Dit is een geur die je maar moet houden🙈 iig niet mijn geur. Heel sterk en aanwezig. Maar goed, ieder zijn ding/smaak natuurlijk :). Verder, prima geuren!! Ik ben er blij mee.
0 opmerkingen
Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.
Yildiz
1 beoordelingen
Netherlands
Zeker een aanrader.
Ik ken deze zaak sinds ik het voor het eerst zag op social media en ben er tevreden mee. Hoewel ik vanwege mijn financiën niet veel heb gekocht, ruikt mijn auto weer heerlijk. Ik heb genoeg voorraad voor vijf maanden en geef er zelfs eentje cadeau. Goede kwaliteit en een leuk cadeau-idee! Zeker een aanrader.
0 opmerkingen
Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.
DB
1 beoordelingen
Netherlands
Helaas geen geur van het product
Helaas geen geur van het product. Het flesje is al half leeg en niemand ruikt iets, zelfs niet in de auto. Veel te duur voor deze kwaliteit. Absoluut teleurgesteld en niet aan te raden!
0 opmerkingen
Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.
Oduree.nl is een Nederlands bedrijf dat luxe autoparfums aanbiedt, geïnspireerd door populaire merkgeuren. De producten combineren een elegant en modern ontwerp met langdurige geurervaringen, ideaal voor elk type auto-interieur. Oduree onderscheidt zich door gebruiksvriendelijke parfums die eenvoudig te activeren zijn en een blijvende geur verspreiden via een houten dop. Het bedrijf biedt snelle levering, uitstekende klantenservice en een breed assortiment geuren, zoals Million en Alian. Met aandacht voor kwaliteit en klanttevredenheid richt Oduree zich op het creëren van een unieke geurbeleving voor autorijders.
Belangrijkste details:
Dit merk heeft nog geen actieve deals. Heb je er één? Deel hem met de community.
0 opmerkingen
Beantwoorden Marit Fagerli
Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.