Prettig geprijsd, voelt betrouwbaar
Na bestellen voelde ik me gerust door de heldere updates. Producten kwamen onbeschadigd aan en voldoen. Blij met de prijs-kwaliteit.
Nederland, Industrieweg 15, Winschoten, 9672 AP
Bent u eigenaar van dit bedrijf?
Reageer als BedrijfReviews met reacties trekken 🔥59% meer terugkerende klanten aan en 🔥20% meer nieuwe klanten
Gezondheid & Medisch
Elk merk op RealReviews.io behoort tot een specifieke categorie, waar het een positie in de top rankings inneemt. De ranglijst wordt bepaald door verschillende factoren, zoals de algemene beoordeling op de site, het aantal beoordelingen, de activiteit van het bedrijf in het beheren van beoordelingen, betrokkenheid bij klanten en meer.
KoopjesDrogisterij.nl is 43 van 55 beste bedrijven in Gezondheid & Medisch op RealReviews.io
Sorteer
KoopjesDrogisterij.nl heeft een 4.1 - sterrenscore van 14 beoordelingen, wat wijst op een hoog niveau van klanttevredenheid!
5 sterren
8 beoordelingen
4 sterren
3 beoordelingen
3 sterren
1 beoordelingen
2 sterren
geen beoordelingen
1 sterren
2 beoordelingen
Claire B.
1 beoordelingen
Prettig geprijsd, voelt betrouwbaar
Na bestellen voelde ik me gerust door de heldere updates. Producten kwamen onbeschadigd aan en voldoen. Blij met de prijs-kwaliteit.
Mary Lion
1 beoordelingen
Zoeken en afrekenen simpel
Filteren op merk en inhoud werkt prima. Winkelwagen en iDEAL-afrekening waren snel geregeld. Opvallend: duidelijke waarschuwingen bij medicijnen en hygiene-artikelen.
0 opmerkingen
Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.
Helena V.
1 beoordelingen
Goedkoop en snel in huis
De site is overzichtelijk en bestellen van shampoo en wasmiddel ging snel. Prijzen zijn scherp, zeker in multipacks. De bezorging kwam keurig op tijd en alles was stevig verpakt. Een vraag over houdbaarheid werd vriendelijk en duidelijk beantwoord. Fijn adres.
0 opmerkingen
Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.
peter
1 beoordelingen
Netjes geholpen bij beschadiging
Binnen een dag antwoord met excuus en keuze voor vervanging of geld terug. Duidelijke uitleg, compleet opgelost.
0 opmerkingen
Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.
Rob
1 beoordelingen
Makkelijk bestellen, check varianten
Registratie simpel. Navigatie oké. Opgevallen: varianten lijken soms op elkaar qua naam; filteren op geur of inhoud helpt. Levering volgens planning.
0 opmerkingen
Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.
Marie River
1 beoordelingen
Goeie deals, snelle doos
Zoeken per merk en voordeelpak is makkelijk. Afrekenen ging rap, pakket de volgende dag binnen. Alles goed ingepakt. Prijs per stuk bij multipacks is handig vermeld.
0 opmerkingen
Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.
Monique de Kramer
1 beoordelingen
Netherlands
Ik had laatst zo'n fijne
Ik had laatst zo'n fijne ervaring met een webshop. Alles ging zo vlot! Ik bestelde wat spullen en had eigenlijk verwacht dat het wel even zou duren voordat het hier in Duitsland zou zijn. Maar nee hoor, binnen twee dagen stond de postbode al voor de deur. En het was ook nog eens goed verpakt, geen schade of zo. Ik had een vraag over een product en de klantenservice reageerde echt snel en vriendelijk. Het is zeldzaam om zo'n service te krijgen. Echt, als je twijfelt waar je moet bestellen, zou ik deze plek zeker aanraden. Ze maken het je echt makkelijk als klant. 👍🏼
0 opmerkingen
Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.
Gió
1 beoordelingen
The Netherlands
Eén ster is zelfs nog te veel.
Eén ster is zelfs nog te veel. Wat een vreselijke ervaring met dit bedrijf. Ik bestelde producten en koos ervoor om met Billink te betalen, omdat het bedrijf die optie aanbood. Ik ontving op het scherm een orderbevestiging met het ordernummer en de melding dat ik binnenkort een e-mail met een track & trace-nummer zou ontvangen. Na twee dagen belde ik het bedrijf omdat ik nog geen e-mail had ontvangen. Een medewerker vertelde me op een geïrriteerde wijze dat ze er niets kunnen doen, omdat er waarschijnlijk iets mis was gegaan tussen mij en Billink, en dat ik contact moest opnemen met Billink, ook al was alles via hun systeem verlopen. Toen ik erop wees dat alles via hun systeem was gegaan en dat er waarschijnlijk iets mis was met hun systeem, zei ze: "We kunnen er niets aan doen, u moet met Billink bellen, we hebben de bestelling geannuleerd." Dit alles zonder me ook maar een e-mail te sturen om me te informeren dat de bestelling was geannuleerd en zonder ook maar te vragen, aangezien de bestelling was geannuleerd, of ik opnieuw wilde bestellen of een andere oplossing wilde. Geen enkele klantenservice. Een absoluut gebrek aan verantwoordelijkheid. Ik zal nooit meer iets bij dit bedrijf bestellen.
Nadelen
0 opmerkingen
Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.
Wendy Kooistra
1 beoordelingen
Netherlands
Laatst weer wat besteld bij
Laatst weer wat besteld bij die winkel. Normaal gaat het prima, maar dit keer niet. Had een product dat binnen de houdbaarheidsdatum beschimmeld was. Dacht, dat lossen ze wel op. Maar nee, kreeg te horen dat ik het binnen 24 uur had moeten melden. Alsof ik dagelijks alles check! Geen enkele vorm van service of compensatie. Het voelde alsof ik tegen een muur aan het praten was. Echt jammer, want ik was altijd tevreden over hun producten. Maar als je geen hulp krijgt als er iets misgaat, wat heb je er dan aan? Voor mij is het wel klaar nu, ik zoek een andere plek om te bestellen.
0 opmerkingen
Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.
Edith
1 beoordelingen
Netherlands
Goede spullen.
Goede spullen. Prijs viel ook mee. Volgende dag kreeg ik alles al netjes thuis, alles zat goed verpakt en werkte perfect. Super!
0 opmerkingen
Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.
Otter
1 beoordelingen
Netherlands
Goede service en fijne producten
Goede service en fijne producten, maar ik had mijn bestelling geplaatst en wilde er nog wat bij bestellen. Het is jammer dat het niet allemaal tegelijk werd verstuurd, maar apart. Nu moet ik weer wachten op de volgende levering, terwijl het best in één keer verzonden had kunnen worden.
0 opmerkingen
Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.
Astrid
1 beoordelingen
Netherlands
Leuk omdat je veel kunt kopen voor fijne prijzen.
Leuk omdat je veel kunt kopen voor fijne prijzen. Goede service als er iets misgaat. Snelle levering als dat nodig is en betrouwbaar.
0 opmerkingen
Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.
Mary V.
1 beoordelingen
Netherlands
Ik was erg blij verrast.
Ik was erg blij verrast. Sommige producten van de bestelling moesten extra besteld worden. De winkel stuurde constant berichten over wat er precies gebeurde. Toen de producten bij het magazijn waren, werd de levering de volgende dag snel geregeld. Een zeer vriendelijke benadering.
0 opmerkingen
Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.
Reychal
1 beoordelingen
Dus daar ben ik tevreden over
Ik koos voor artikelen die op voorraad waren omdat ze dezelfde dag verzonden zouden worden, maar het duurde een paar dagen en de bestelling werd pas verzonden nadat ik contact had opgenomen met de klantenservice over de vertraging. Positief is dat de verpakking goed was, dus daar ben ik tevreden over.
0 opmerkingen
Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.
Koopjesdrogisterij.nl is een online drogisterij die een breed scala aan producten aanbiedt, variërend van haarkleuring en schoonmaakartikelen tot natuurcosmetica en voedingssupplementen. De webshop richt zich op het leveren van bekende merken zoals L’Oréal, Davitamon, en Weleda tegen voordelige prijzen. Klanten kunnen eenvoudig producten vinden via de zoekfunctie of inspiratie opdoen via blogs. Koopjesdrogisterij.nl biedt ook een uitgebreide klantenservice die bereikbaar is via telefoon, chat, e-mail en sociale media. Met een focus op kwaliteit en klanttevredenheid, streeft de drogisterij ernaar om een breed assortiment aan te bieden voor het hele gezin.
Belangrijkste details:
Dit merk heeft nog geen actieve deals. Heb je er één? Deel hem met de community.
0 opmerkingen
Beantwoorden Claire B.
Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.