Bezoek site write review

KoopjesDrogisterij.nl Beoordelingen: 14

4.1

82

van beoordelaars bevelen dit aan

koopjesdrogisterij.nl
Lees beoordelingen

Zakelijke informatie

Bent u eigenaar van dit bedrijf?

Reageer als Bedrijf

Reviews met reacties trekken 🔥59% meer terugkerende klanten aan en 🔥20% meer nieuwe klanten

Categorie:

Gezondheid & Medisch

Elk merk op RealReviews.io behoort tot een specifieke categorie, waar het een positie in de top rankings inneemt. De ranglijst wordt bepaald door verschillende factoren, zoals de algemene beoordeling op de site, het aantal beoordelingen, de activiteit van het bedrijf in het beheren van beoordelingen, betrokkenheid bij klanten en meer.

KoopjesDrogisterij.nl is 43 van 55 beste bedrijven in Gezondheid & Medisch op RealReviews.io

Beoordelingen van klanten

Sorteer

  • Sorteren op:
  • Op basis van locatie-relevantie
  • Op datum
  • Op waardering (laag naar hoog)
  • Op waardering (hoog naar laag)

Samenvatting

KoopjesDrogisterij.nl heeft een 4.1 - sterrenscore van 14 beoordelingen, wat wijst op een hoog niveau van klanttevredenheid!

  • 5 sterren

    58%

    8 beoordelingen

    8 beoordelingen

  • 4 sterren

    21%

    3 beoordelingen

    3 beoordelingen

  • 3 sterren

    7%

    1 beoordelingen

    1 beoordelingen

  • 2 sterren

    0%

    geen beoordelingen

    geen beoordelingen

  • 1 sterren

    14%

    2 beoordelingen

    2 beoordelingen

  • C

    Claire B.

    1 beoordelingen

    Prettig geprijsd, voelt betrouwbaar

    Na bestellen voelde ik me gerust door de heldere updates. Producten kwamen onbeschadigd aan en voldoen. Blij met de prijs-kwaliteit.

    0 opmerkingen

    Beantwoorden Claire B.

    Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.

  • M

    Mary Lion

    1 beoordelingen

    Zoeken en afrekenen simpel

    Filteren op merk en inhoud werkt prima. Winkelwagen en iDEAL-afrekening waren snel geregeld. Opvallend: duidelijke waarschuwingen bij medicijnen en hygiene-artikelen.

    0 opmerkingen

    Beantwoorden Mary Lion

    Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.

  • H

    Helena V.

    1 beoordelingen

    Goedkoop en snel in huis

    De site is overzichtelijk en bestellen van shampoo en wasmiddel ging snel. Prijzen zijn scherp, zeker in multipacks. De bezorging kwam keurig op tijd en alles was stevig verpakt. Een vraag over houdbaarheid werd vriendelijk en duidelijk beantwoord. Fijn adres.

    0 opmerkingen

    Beantwoorden Helena V.

    Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.

  • p

    peter

    1 beoordelingen

    Netjes geholpen bij beschadiging

    Binnen een dag antwoord met excuus en keuze voor vervanging of geld terug. Duidelijke uitleg, compleet opgelost.

    0 opmerkingen

    Beantwoorden peter

    Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.

  • R

    Rob

    1 beoordelingen

    Makkelijk bestellen, check varianten

    Registratie simpel. Navigatie oké. Opgevallen: varianten lijken soms op elkaar qua naam; filteren op geur of inhoud helpt. Levering volgens planning.

    0 opmerkingen

    Beantwoorden Rob

    Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.

  • M

    Marie River

    1 beoordelingen

    Goeie deals, snelle doos

    Zoeken per merk en voordeelpak is makkelijk. Afrekenen ging rap, pakket de volgende dag binnen. Alles goed ingepakt. Prijs per stuk bij multipacks is handig vermeld.

    0 opmerkingen

    Beantwoorden Marie River

    Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.

  • share

    Beoordeel uw ervaring.

    Deel uw mening en laat een beoordeling achter

    Schrijf een review
  • M

    Monique de Kramer

    1 beoordelingen

    Netherlands

    Ik had laatst zo'n fijne

    Ik had laatst zo'n fijne ervaring met een webshop. Alles ging zo vlot! Ik bestelde wat spullen en had eigenlijk verwacht dat het wel even zou duren voordat het hier in Duitsland zou zijn. Maar nee hoor, binnen twee dagen stond de postbode al voor de deur. En het was ook nog eens goed verpakt, geen schade of zo. Ik had een vraag over een product en de klantenservice reageerde echt snel en vriendelijk. Het is zeldzaam om zo'n service te krijgen. Echt, als je twijfelt waar je moet bestellen, zou ik deze plek zeker aanraden. Ze maken het je echt makkelijk als klant. 👍🏼

    0 opmerkingen

    Beantwoorden Monique de Kramer

    Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.

  • G

    Gió

    1 beoordelingen

    The Netherlands

    Eén ster is zelfs nog te veel.

    Eén ster is zelfs nog te veel. Wat een vreselijke ervaring met dit bedrijf. Ik bestelde producten en koos ervoor om met Billink te betalen, omdat het bedrijf die optie aanbood. Ik ontving op het scherm een orderbevestiging met het ordernummer en de melding dat ik binnenkort een e-mail met een track & trace-nummer zou ontvangen. Na twee dagen belde ik het bedrijf omdat ik nog geen e-mail had ontvangen. Een medewerker vertelde me op een geïrriteerde wijze dat ze er niets kunnen doen, omdat er waarschijnlijk iets mis was gegaan tussen mij en Billink, en dat ik contact moest opnemen met Billink, ook al was alles via hun systeem verlopen. Toen ik erop wees dat alles via hun systeem was gegaan en dat er waarschijnlijk iets mis was met hun systeem, zei ze: "We kunnen er niets aan doen, u moet met Billink bellen, we hebben de bestelling geannuleerd." Dit alles zonder me ook maar een e-mail te sturen om me te informeren dat de bestelling was geannuleerd en zonder ook maar te vragen, aangezien de bestelling was geannuleerd, of ik opnieuw wilde bestellen of een andere oplossing wilde. Geen enkele klantenservice. Een absoluut gebrek aan verantwoordelijkheid. Ik zal nooit meer iets bij dit bedrijf bestellen.

    Nadelen

    • Verschrikkelijke service, hun betalingssysteem werkt niet goed, ze schuiven de schuld af op derden.

    0 opmerkingen

    Beantwoorden Gió

    Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.

  • W

    Wendy Kooistra

    1 beoordelingen

    Netherlands

    Laatst weer wat besteld bij

    Laatst weer wat besteld bij die winkel. Normaal gaat het prima, maar dit keer niet. Had een product dat binnen de houdbaarheidsdatum beschimmeld was. Dacht, dat lossen ze wel op. Maar nee, kreeg te horen dat ik het binnen 24 uur had moeten melden. Alsof ik dagelijks alles check! Geen enkele vorm van service of compensatie. Het voelde alsof ik tegen een muur aan het praten was. Echt jammer, want ik was altijd tevreden over hun producten. Maar als je geen hulp krijgt als er iets misgaat, wat heb je er dan aan? Voor mij is het wel klaar nu, ik zoek een andere plek om te bestellen.

    0 opmerkingen

    Beantwoorden Wendy Kooistra

    Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.

  • E

    Edith

    1 beoordelingen

    Netherlands

    Goede spullen.

    Goede spullen. Prijs viel ook mee. Volgende dag kreeg ik alles al netjes thuis, alles zat goed verpakt en werkte perfect. Super!

    0 opmerkingen

    Beantwoorden Edith

    Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.

  • O

    Otter

    1 beoordelingen

    Netherlands

    Goede service en fijne producten

    Goede service en fijne producten, maar ik had mijn bestelling geplaatst en wilde er nog wat bij bestellen. Het is jammer dat het niet allemaal tegelijk werd verstuurd, maar apart. Nu moet ik weer wachten op de volgende levering, terwijl het best in één keer verzonden had kunnen worden.

    0 opmerkingen

    Beantwoorden Otter

    Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.

  • share

    Beoordeel uw ervaring.

    Deel uw mening en laat een beoordeling achter

    Schrijf een review
  • A

    Astrid

    1 beoordelingen

    Netherlands

    Leuk omdat je veel kunt kopen voor fijne prijzen.

    Leuk omdat je veel kunt kopen voor fijne prijzen. Goede service als er iets misgaat. Snelle levering als dat nodig is en betrouwbaar.

    0 opmerkingen

    Beantwoorden Astrid

    Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.

  • M

    Mary V.

    1 beoordelingen

    Netherlands

    Ik was erg blij verrast.

    Ik was erg blij verrast. Sommige producten van de bestelling moesten extra besteld worden. De winkel stuurde constant berichten over wat er precies gebeurde. Toen de producten bij het magazijn waren, werd de levering de volgende dag snel geregeld. Een zeer vriendelijke benadering.

    0 opmerkingen

    Beantwoorden Mary V.

    Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.

  • R

    Reychal

    1 beoordelingen

    Dus daar ben ik tevreden over

    Ik koos voor artikelen die op voorraad waren omdat ze dezelfde dag verzonden zouden worden, maar het duurde een paar dagen en de bestelling werd pas verzonden nadat ik contact had opgenomen met de klantenservice over de vertraging. Positief is dat de verpakking goed was, dus daar ben ik tevreden over.

    0 opmerkingen

    Beantwoorden Reychal

    Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.

Rating op verschillende websites

Over KoopjesDrogisterij.nl

Koopjesdrogisterij.nl is een online drogisterij die een breed scala aan producten aanbiedt, variërend van haarkleuring en schoonmaakartikelen tot natuurcosmetica en voedingssupplementen. De webshop richt zich op het leveren van bekende merken zoals L’Oréal, Davitamon, en Weleda tegen voordelige prijzen. Klanten kunnen eenvoudig producten vinden via de zoekfunctie of inspiratie opdoen via blogs. Koopjesdrogisterij.nl biedt ook een uitgebreide klantenservice die bereikbaar is via telefoon, chat, e-mail en sociale media. Met een focus op kwaliteit en klanttevredenheid, streeft de drogisterij ernaar om een breed assortiment aan te bieden voor het hele gezin.

Belangrijkste details:

  • Locatie: Het bedrijf heeft zijn hoofdkantoor in Winschoten, Nederland.
  • Oprichters: -
  • Oprichtingsdatum: Het bedrijf werd opgericht in het jaar 2011.
  • Translation language

Deals & promotiecodes

Dit merk heeft nog geen actieve deals. Heb je er één? Deel hem met de community.