Bezoek site write review

4.1

82

van beoordelaars bevelen dit aan

viata.nl
Lees beoordelingen

Zakelijke informatie

Bent u eigenaar van dit bedrijf?

Reageer als Bedrijf

Reviews met reacties trekken 🔥59% meer terugkerende klanten aan en 🔥20% meer nieuwe klanten

Categorie:

Gezondheid & Medisch

Elk merk op RealReviews.io behoort tot een specifieke categorie, waar het een positie in de top rankings inneemt. De ranglijst wordt bepaald door verschillende factoren, zoals de algemene beoordeling op de site, het aantal beoordelingen, de activiteit van het bedrijf in het beheren van beoordelingen, betrokkenheid bij klanten en meer.

Viata.nl is 44 van 55 beste bedrijven in Gezondheid & Medisch op RealReviews.io

Beoordelingen van klanten

Sorteer

  • Sorteren op:
  • Op basis van locatie-relevantie
  • Op datum
  • Op waardering (laag naar hoog)
  • Op waardering (hoog naar laag)

Samenvatting

Viata.nl heeft een 4.1 - sterrenscore van 17 beoordelingen, wat wijst op een hoog niveau van klanttevredenheid!

  • 5 sterren

    67%

    11 beoordelingen

    11 beoordelingen

  • 4 sterren

    11%

    2 beoordelingen

    2 beoordelingen

  • 3 sterren

    5%

    1 beoordelingen

    1 beoordelingen

  • 2 sterren

    0%

    geen beoordelingen

    geen beoordelingen

  • 1 sterren

    17%

    3 beoordelingen

    3 beoordelingen

  • M

    Marcin Jankowski

    1 beoordelingen

    Precies wat ik nodig had

    Toen ik de waarschuwing las over interacties met medicatie, voelde ik me serieus genomen. Dat gaf vertrouwen en ik bestelde zonder twijfel.

    0 opmerkingen

    Beantwoorden Marcin Jankowski

    Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.

  • S

    Sandra Makuch

    1 beoordelingen

    Betrouwbare kwaliteit en rust

    De duidelijke productinformatie maakte me zeker. Na levering voelde ik me gerustgesteld omdat alles precies klopte met de beschrijving.

    0 opmerkingen

    Beantwoorden Sandra Makuch

    Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.

  • L

    Linn Cathrin

    1 beoordelingen

    Snelle en duidelijke hulp

    Mijn vraag over retourregels werd binnen een uur beantwoord. Duidelijke uitleg en vriendelijke toon. Vraag was volledig opgelost.

    0 opmerkingen

    Beantwoorden Linn Cathrin

    Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.

  • A

    Aldona

    1 beoordelingen

    Zorgvuldig en informatief

    Zoeken op merk en klacht ging makkelijk, met duidelijke waarschuwingen en gebruikstips. Bestellen was simpel en levering netjes op tijd. Ik stelde een vraag over dosering via de chat en kreeg rustig, begrijpelijk advies. Fijn dat ingrediënten en bijsluiters goed zichtbaar zijn.

    0 opmerkingen

    Beantwoorden Aldona

    Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.

  • M

    Mevr. Elisabeth Mathijs

    1 beoordelingen

    Belgium

    Ik bestelde iets op 30 april

    Ik bestelde iets op 30 april, met de belofte dat het er op 2 mei zou zijn. Maar ja, 5 mei kreeg ik ineens een berichtje dat het pas net was ingepakt. Ze zeiden dat het er snel zou zijn, maar dat geloofde ik al niet meer echt. Toen kwamen er meer mailtjes: vertraging hier, vertraging daar. Nu zeggen ze dat het op 9 mei komt. Echt, ik heb mijn twijfels. Proberen bellen naar de klantendienst? Vergeet het maar, daar krijg je niemand te pakken. Mailtje gestuurd, maar geen reactie. Dit is echt de eerste en laatste keer dat ik hier bestel. Wat een gedoe!

    0 opmerkingen

    Beantwoorden Mevr. Elisabeth Mathijs

    Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.

  • V

    Volkan Sancar

    1 beoordelingen

    Netherlands

    Ik dacht dat een luchtbevochtiger

    Ik dacht dat een luchtbevochtiger voor mijn zoon een goede aankoop zou zijn. Helaas werkte het apparaat niet zoals verwacht. Toen ik het wilde terugsturen, ontdekte ik dat de retourtermijn al verstreken was. Ja, ik was maar 2 dagen te laat, maar ze waren onverbiddelijk en weigerden mijn retour. Dit was echt teleurstellend, vooral omdat ik bij andere winkels altijd meer flexibiliteit heb ervaren. Het voelt alsof ze niet echt om hun klanten geven. Dit was zeker mijn laatste aankoop bij hen, want een beetje coulant zijn kan toch geen kwaad? Jammer dat het zo moest lopen, want ik had echt gehoopt dat ze me tegemoet zouden komen.

    0 opmerkingen

    Beantwoorden Volkan Sancar

    Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.

  • share

    Beoordeel uw ervaring.

    Deel uw mening en laat een beoordeling achter

    Schrijf een review
  • C

    CK

    1 beoordelingen

    Netherlands

    Nou, ik had dus wat

    Nou, ik had dus wat twijfels na het lezen van wat minder positieve ervaringen, maar besloot toch een kans te geven. Vrijdagmiddag mijn bestelling geplaatst en tot mijn verrassing stond de bezorger zaterdag al voor de deur. Alles was netjes verpakt en ik werd via e-mail prima op de hoogte gehouden van de voortgang. Het was echt een opluchting dat alles zo soepel verliep. De producten waren precies zoals beschreven en in perfecte staat aangekomen. Het lijkt erop dat ik me onnodig zorgen heb gemaakt. Een fijne ervaring en ik ben blij dat ik het toch geprobeerd heb. Zeker voor herhaling vatbaar!

    0 opmerkingen

    Beantwoorden CK

    Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.

  • m

    marc woestenborghs

    1 beoordelingen

    Belgium

    Nou, ik dacht even snel

    Nou, ik dacht even snel iets online te bestellen, maar dat liep anders. Dinsdag ochtend, rond een uurtje of tien, had ik iets besteld. Ze beloofden dat het er de volgende dag zou zijn. Dus ik wacht geduldig, maar niks. Twee keer een mailtje gestuurd, maar geen reactie. Pas donderdagmiddag kreeg ik eindelijk een bericht dat ze het aan het inpakken waren. Hoe dan? Nu moet ik nog maar afwachten wanneer het echt komt. Het is gewoon frustrerend als je ergens op rekent en het dan zo lang duurt. Voor mij is dit de laatste keer dat ik hier iets bestel. Jammer.

    0 opmerkingen

    Beantwoorden marc woestenborghs

    Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.

  • S

    Summer

    1 beoordelingen

    Netjes, clean en snel

    Strakke site, zero ruis. Ik klikte door categorieën alsof het vanzelf ging. Orderbevestiging direct, levering rap. Voelde me in control en dat is precies wat je wilt.

    0 opmerkingen

    Beantwoorden Summer

    Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.

  • S

    Sam Smith

    1 beoordelingen

    Supersnelle reactie op vraag

    Mijn vraag over dosering werd binnen 10 minuten beantwoord, met duidelijke uitleg en link naar adviespagina. Voelde me zeker dat ik het juist gebruik.

    0 opmerkingen

    Beantwoorden Sam Smith

    Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.

  • F

    Frederic Morelly

    1 beoordelingen

    Makkelijk bestellen, paar hickups

    Inloggen was niet nodig, fijn voor snelheid. Navigatie helder, maar ik moest twee keer mijn adres bevestigen. Instructies bij supplementen duidelijk. Kleine leercurve met filters, daarna ging kiezen en betalen soepel.

    0 opmerkingen

    Beantwoorden Frederic Morelly

    Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.

  • share

    Beoordeel uw ervaring.

    Deel uw mening en laat een beoordeling achter

    Schrijf een review
  • A

    Anna

    1 beoordelingen

    Netherlands

    Ik was in het begin

    Ik was in het begin nogal huiverig door alle negatieve reviews die ik had gezien. Om zeker te zijn, besloot ik te betalen via PayPal voor die extra zekerheid. Tot mijn verrassing werd mijn bestelling de volgende dag al bezorgd door PostNL! Het leek wel een wonder, want ik had me voorbereid op het ergste. Alles kwam netjes en onbeschadigd aan, precies zoals ik het had besteld. Ik moet zeggen dat mijn ervaring totaal anders was dan wat ik had verwacht na het lezen van al die slechte verhalen. Misschien had ik gewoon geluk, maar ik ben zeker tevreden en blij dat ik toch de stap heb genomen.

    0 opmerkingen

    Beantwoorden Anna

    Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.

  • S

    Sylvia

    1 beoordelingen

    Netherlands

    Mijn eerste bestelling werd netjes geleverd en kwam snel

    Mijn eerste bestelling werd netjes geleverd en kwam snel aan in de pakketautomaat die ik gekozen had. De producten waren precies wat ik nodig had en de prijs was prima. Er zaten ook wat proefjes bij in de doos. Het enige nadeel is dat ik de webshop een beetje slordig vind en het lastig is om snel bepaalde producten of categorieën te vinden.

    0 opmerkingen

    Beantwoorden Sylvia

    Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.

  • A

    Alix

    1 beoordelingen

    Netherlands

    Uitstekend assortiment producten.

    Uitstekend assortiment producten. Bezorging duurde een dag langer, maar het was prima om alles binnen 48 uur te krijgen. Zal zeker weer bij Viata bestellen. Precies wat ik nodig had.

    0 opmerkingen

    Beantwoorden Alix

    Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.

  • D

    Dom

    1 beoordelingen

    Netherlands

    Vorige week had ik dringend een paar dingen nodig

    Vorige week had ik dringend een paar dingen nodig, en een andere apotheek liet me in de steek door mijn bestelling niet op tijd te versturen, omdat ze op hun website loegen en het product niet op voorraad hadden. Dus plaatste ik een bestelling bij Viata. Ze hadden niet alles beschikbaar, maar na contact met hen vertelde een apotheker dat ze een deel van mijn bestelling dezelfde dag nog zouden versturen en de rest de volgende dag zodra ze bevoorraad werden. Uiteindelijk werd alles dezelfde dag verzonden. Goede service, dank je wel!

    0 opmerkingen

    Beantwoorden Dom

    Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.

  • A

    Albert

    1 beoordelingen

    Netherlands

    De medewerkers waren vriendelijk zowel

    De medewerkers waren vriendelijk zowel via telefoon als chat, maar na 6 werkdagen en 2 feestdagen heb ik nog steeds niets ontvangen. De levertijd is buiten de gebruikelijke normen, ik hoop dat dit een uitzondering is. Na wat onderzoek bleek dat zij slechts 1 dag vertraging hadden, de rest van het probleem ligt bij de bezorgdienst. Het pakket is 3 dagen vastgehouden bij het sorteercentrum. Ik wacht nog steeds, het is echt niet goed!

    0 opmerkingen

    Beantwoorden Albert

    Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.

  • share

    Beoordeel uw ervaring.

    Deel uw mening en laat een beoordeling achter

    Schrijf een review
  • k

    klant

    1 beoordelingen

    Ik heb hier inmiddels 7 keer besteld

    Ik heb hier inmiddels 7 keer besteld. Ze zijn altijd het goedkoopst en de producten komen netjes verpakt aan. Bestellingen na 12:00 uur worden de volgende dag verzonden, maar dat is duidelijk aangegeven. Met zulke lage prijzen is dat geen probleem. Top winkel!

    0 opmerkingen

    Beantwoorden klant

    Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.

Rating op verschillende websites

Over Viata.nl

Viata.nl is een online apotheek die een breed scala aan gezondheidsproducten, voedingssupplementen en medische hulpmiddelen aanbiedt. De website biedt erkende apotheekdiensten met beveiligde betalingen en aantrekkelijke kortingen. Klanten profiteren van snelle levering, waarbij bestellingen voor 12:00 uur de volgende dag worden bezorgd. Viata.nl hecht veel waarde aan privacy en veiligheid, met uitgebreide maatregelen om klantgegevens te beschermen. De apotheek biedt ook persoonlijke ondersteuning via contactformulieren en online chat, waardoor klanten gemakkelijk advies kunnen krijgen over hun aankopen.

Belangrijkste details:

  • Locatie: Het bedrijf heeft zijn hoofdkantoor in Oudsbergen, België.
  • Oprichters: -
  • Oprichtingsdatum: Het bedrijf werd opgericht in het jaar 2013.
  • Translation language

Deals & promotiecodes

Dit merk heeft nog geen actieve deals. Heb je er één? Deel hem met de community.