Eenvoudig je lease samenstellen
Registreren ging snel. Contractduur en kilometers instellen is duidelijk. Instructies over wat is inbegrepen zijn helder. Opgevallen: transparante maandprijs en overzicht van eindschadecriteria.
Nederland, Duwboot 10, Houten, 3991 CD
Bent u eigenaar van dit bedrijf?
Reageer als BedrijfReviews met reacties trekken 🔥59% meer terugkerende klanten aan en 🔥20% meer nieuwe klanten
Auto & Vervoer
Elk merk op RealReviews.io behoort tot een specifieke categorie, waar het een positie in de top rankings inneemt. De ranglijst wordt bepaald door verschillende factoren, zoals de algemene beoordeling op de site, het aantal beoordelingen, de activiteit van het bedrijf in het beheren van beoordelingen, betrokkenheid bij klanten en meer.
Justlease is 47 van 55 beste bedrijven in Auto & Vervoer op RealReviews.io
Sorteer
Justlease heeft een 3.8 - sterrenscore van 20 beoordelingen, wat wijst op een laag niveau van klanttevredenheid!
5 sterren
12 beoordelingen
4 sterren
2 beoordelingen
3 sterren
geen beoordelingen
2 sterren
2 beoordelingen
1 sterren
4 beoordelingen
Paul James
1 beoordelingen
Eenvoudig je lease samenstellen
Registreren ging snel. Contractduur en kilometers instellen is duidelijk. Instructies over wat is inbegrepen zijn helder. Opgevallen: transparante maandprijs en overzicht van eindschadecriteria.
David
1 beoordelingen
Dat eerste ritje
Toen ik de sleutels kreeg en wegrreed, voelde ik me zorgeloos. Contract uitleg was duidelijk. Eén accessoire kwam later, verder prima geregeld.
0 opmerkingen
Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.
Lars TU
1 beoordelingen
Duidelijke uitleg polis
Support reageerde snel en vriendelijk. Mijn vragen over inbegrepen banden en schadeafhandeling zijn volledig beantwoord. Geeft vertrouwen.
0 opmerkingen
Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.
L. W.
1 beoordelingen
Netherlands
Ik had in januari een
Ik had in januari een leaseauto besteld bij Justlease. Alles leek prima, ze zeiden dat het zo'n vier weken zou duren voordat ik de auto zou krijgen. Op 9 januari bevestigden ze dat alles rond was, en ik ging ervan uit dat ik op hun belofte kon vertrouwen. Maar daarna bleef het stil. Geen updates of berichten, ik moest continu zelf bellen en mailen om te vragen waar mijn auto bleef. De antwoorden waren vaag en ik kreeg steeds te horen dat ze zouden navragen bij voorraadbeheer, maar er kwam nooit echt iets concreets uit. Ondertussen rij ik nog steeds in een kleinere, duurdere auto en krijg ik al facturen voor de leaseauto die er nog niet is. Het voelt alsof ze de kosten zonder blikken of blozen op mij afschuiven. Echt teleurstellend hoe ze met klanten omgaan.
0 opmerkingen
Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.
Rian Scholtens
1 beoordelingen
Netherlands
Ik moet zeggen, de klantenservice
Ik moet zeggen, de klantenservice was top bij Justlease. Echt vriendelijke en behulpzame mensen die echt meedenken. Maar als zzp'er liep ik tegen flinke muren aan. Ik wilde een mooie Volvo XC40 P8 leasen voor een scherpe prijs van € 616 per maand, maar werd afgewezen door hun toetsingsafdeling. Terwijl ik prima cijfers heb en al jaren gemiddeld € 700 per maand kwijt ben aan mijn eigen Volvo. Hun berekeningen kwamen niet eens in de buurt van mijn echte maandsalaris. Echt bizar! Geen schulden of BKR-problemen hier. Met zonnepanelen bespaar ik ook flink op brandstofkosten. Maar blijkbaar is dat niet genoeg. Voor andere zzp'ers: kijk verder, want hier krijg je geen eerlijke kans.
0 opmerkingen
Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.
Mark
1 beoordelingen
Netherlands
Je bent dus helemaal in
Je bent dus helemaal in de wolken omdat je eindelijk die Kia Niro op het oog hebt. Dus begin je het hele aanvraagproces met dat bedrijf. Eerst die financiële check, wat al een klus op zich is, want ze willen steeds meer documenten. Maar goed, je denkt dat het de moeite waard is. Na wat voelt als een eeuwigheid krijg je een mail dat alles bijna rond is. Je begint je al voor te stellen hoe je in die auto rijdt. Maar dan, pats! Een telefoontje dat iemand anders je voor was. Gewoon balen. Ze hadden best van tevoren kunnen zeggen dat er meerdere mensen in de race waren. Dan had ik zelf kunnen kiezen of ik al die moeite wilde doen. Echt zo'n bedrijf dat liever veel doet, maar de kwaliteit een beetje vergeet. Jammer.
0 opmerkingen
Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.
mike t.
1 beoordelingen
Netherlands
Dit is nu mijn vijfde leasecontract via Justlease en ik
Dit is nu mijn vijfde leasecontract via Justlease en ik ben opnieuw erg tevreden. Medewerker Sem heeft mij weer goed geholpen tijdens het hele proces. Hij nam de tijd om te luisteren naar mijn ervaringen met Justlease (ik rij inmiddels mijn vierde auto via hen) en kwam toen met een scherpe aanbieding, inclusief een mooie maandelijkse korting. Wat ik vooral fijn vind, is het persoonlijke contact: Sem hield me goed op de hoogte van de voortgang van mijn bestelling en was altijd bereikbaar voor vragen of overleg. Het hele proces ging vlot en professioneel, met duidelijke communicatie en klantgerichte benadering. Kortom: goede service, klantvriendelijkheid en een fijn gevoel bij mijn nieuwe leaseauto. Ik beveel Justlease – en in het bijzonder Sem – sterk aan!
0 opmerkingen
Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.
Ray S.
1 beoordelingen
Netherlands
Ik heb net mijn auto opgehaald bij Profile center!
Ik heb net mijn auto opgehaald bij Profile center! Blijkbaar moesten de remschijven vervangen worden, maar dit werd geweigerd omdat mijn contract bijna afloopt. Is dit de manier waarop jullie met klanten omgaan!? Remmen zijn trouwens helemaal niet belangrijk, toch!? Bedenk wel dat jullie verantwoordelijk zijn als de remmen niet goed functioneren. Echt ongelooflijk! Ik had al vaker gehoord dat jullie zulke dingen doen, maar dacht altijd dat het wel mee zou vallen, maar blijkbaar is het gewoon waar! Nooit meer just lease!
0 opmerkingen
Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.
Patrick
1 beoordelingen
Netherlands
Een fijne ervaring met Sem Peek bij het
Een fijne ervaring met Sem Peek bij het samenstellen en bestellen van onze nieuwe leaseauto. Heel vriendelijk en behulpzaam.
0 opmerkingen
Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.
Jesse Van Der Spek
1 beoordelingen
Netherlands
Geholpen door Sem Peek.
Geholpen door Sem Peek. Heel fijn gesprek, hij denkt goed mee met de wensen van de klant en is erg behulpzaam. Sem ging aan de slag om de beste optie voor mij te vinden op basis van mijn specifieke wensen. In korte tijd goed geholpen en ik ben erg blij met het resultaat.
0 opmerkingen
Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.
Edgar Chadwick
1 beoordelingen
Netherlands
De klantenservice die ik kreeg van Sem Peek was geweldig.
De klantenservice die ik kreeg van Sem Peek was geweldig. Heel snel, efficiënt, altijd met oplossingen. Hij liet het bedrijf opvallen.
0 opmerkingen
Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.
Biljana
1 beoordelingen
De verkoper Max Kleijn was erg professioneel
De verkoper Max Kleijn was erg professioneel, beantwoordde al onze vragen met geduld, gaf extra informatie en legde de details van de huur uit. Dit hielp ons om een beslissing te maken en met Just Lease voor onze volgende auto te gaan. Bedankt.
0 opmerkingen
Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.
Taco
1 beoordelingen
We moesten snel handelen.
We moesten snel handelen. Het was fijn om te zien dat Max V en zijn team snel antwoordden, veel meedachten en nuttige adviezen gaven. Ook bij het aanpassen van keuzes en het regelen daarvan ging alles goed. Het was eenvoudig om contact te leggen en afspraken werden nagekomen. Kortom: een prettige ervaring!
0 opmerkingen
Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.
Anonymous
1 beoordelingen
Ik bestelde mijn Mercedes A-Klasse anderhalf jaar
Ik bestelde mijn Mercedes A-Klasse anderhalf jaar geleden en moest vrij lang wachten vanwege onverwachte leveringsomstandigheden in de EU. En toen hij eindelijk een paar weken geleden arriveerde, miste de auto de panoramische dakoptie. Dit was niet aan de dealer doorgegeven, wat me deed besluiten de auto niet te accepteren. Maar dit kan gebeuren en ik waardeer dat JustLease hun fout kon herstellen en me aanbood opnieuw te bestellen. Hier wil ik Reginald van Grootheest bedanken voor zijn enorme professinaliteit, ondersteuning en begrip om het probleem samen met mij op te lossen. Directe, duidelijke en efficiënte communicatie! We hebben de auto opnieuw besteld en verwachten hem binnen 9-12 maanden te ontvangen. Ik kan niet wachten om mijn nieuwe Mercedes CLA snel te rijden! En ja, deze keer heeft hij ervoor gezorgd dat alle autoconfiguraties volgens mijn voorkeuren waren. Bedankt aan Reginald!
0 opmerkingen
Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.
satish
1 beoordelingen
Ik ben al 8 jaar klant bij Arval en ik
Ik ben al 8 jaar klant bij Arval en ik kan zeggen dat ze geweldig zijn. Vooral mijn accountmanager Lukas Pot is erg vriendelijk en behulpzaam geweest. Ik ben zeer bereid om Arval aan te raden aan iedereen die op zoek is naar een betrouwbare leasemaatschappij.
0 opmerkingen
Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.
Jack G
1 beoordelingen
Gewerkt met Jan-Paul. Hij was
Gewerkt met Jan-Paul. Hij was supper behulpzaam bij het oplossen van alles en ervoor te zorgen dat klantenservice uitstekend was. Was alles geregeld in 2 dagen!
0 opmerkingen
Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.
Anonymous
1 beoordelingen
Vlot leasen bij scherpe tarieven.
Vlot leasen bij scherpe tarieven. Prima website om leaseauto's te vergelijken en te bestellen. Ook goed klantcontact. Tarieven zijn concurrerend, met veel opties voor aanpassing.
0 opmerkingen
Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.
Bogdan Cucerzan
1 beoordelingen
Ik waardeer zijn hulp enorm en ben zeer tevreden met de service!
Mijn eerste ervaring met een elektrische auto was fantastisch, mede dankzij het leasetraject. Een speciale dank aan Sem P voor zijn advies en geduld gedurende het hele proces. Ik waardeer zijn hulp enorm en ben zeer tevreden met de service!
0 opmerkingen
Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.
Sebastian Kondys
1 beoordelingen
Ik heb een probleem met het kiezen van een bank voor het innen van leasekosten, omdat mijn bank niet op de lijst staat
Ik heb een probleem met het kiezen van een bank voor het innen van leasekosten, omdat mijn bank niet op de lijst staat. Ondanks meerdere pogingen om contact op te nemen via e-mail, heb ik nog geen hulp ontvangen. Dit is erg frustrerend en ik zou graag zien dat mijn probleem spoedig wordt opgelost.
0 opmerkingen
Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.
Wiebe Dijkstra
1 beoordelingen
Netherlands
Misschien kunnen we er iets aan doen
Laatst had ik een verrassinkje toen ik met mijn Justlease-auto door een toltunnel reed. Blijkbaar betaal je niet alleen de tol, maar krijg je er ook een administratiekost van 4,24 euro bovenop. Echt bizar, toch? Het voelt een beetje als betalen voor lucht. Er stond niks over in de kleine lettertjes toen ik de auto leaste, dus dat kwam wel even als een verrassing. Dus voor iedereen die ook met Justlease of Arval rijdt: let op! Je hebt snel extra kosten zonder dat je het doorhebt. Als er meer mensen zijn die dit hebben meegemaakt, laat van je horen! Misschien kunnen we er iets aan doen.
0 opmerkingen
Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.
Reviews.nl
Justlease is een toonaangevende aanbieder van private lease in Nederland, waarmee je voor een vast maandbedrag een nieuwe auto kunt rijden zonder onverwachte kosten. Het bedrijf biedt all-risk verzekering, inclusief wegenbelasting, onderhoud en pechhulp. Met het grootste private lease aanbod van Nederland, biedt Justlease de mogelijkheid om een auto te kiezen die perfect aansluit bij jouw behoeften, of het nu gaat om een kleine stadsauto of een ruime gezinsauto. Justlease staat bekend om zijn hoge kwaliteit jonggebruikte leaseauto's, die betrouwbaar en snel leverbaar zijn, vaak al binnen 3 weken.
Belangrijkste details:
Dit merk heeft nog geen actieve deals. Heb je er één? Deel hem met de community.
0 opmerkingen
Beantwoorden Paul James
Het commentaar moet minstens 10 tekens lang zijn.